S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Vážení zákazníci, velice se omlouváme, ale v současné době řešíme technické potíže, které nám nepropisují objednávky. Na potížích pracujeme.

KONTAKTY

Hračky Petronel - Petr Čihák
tel: +420 723279113
napište nám
Potřebujete rychlou radu? Volejte nebo pište
PO - PÁ 8:00 do 17:00 v pracovní dny

BLOG

arr3Garance dodání do Štědrého dne a rozhodný denVážení zákazníci, čas se nám neúprosně naplnil a naši dopravci již aktualizují garanci dodání zboží... arr3Nadělili jsme si nové logo našeho internetového hračkářstvíMáme opravdovou radost, se kterou se chceme podělit. Naše minulé logo nám připadalo poněkud nudné a... arr3Sezóna karnevalů je v plném prouduSezóna karnevalů je už v plném proudu a vy zcela určitě hledáte ten nejlepší karnevalový kostým. Už... arr3Do roku 2023 rok plný her, hraček a bezstarostných dnůDěkujeme Vám naši milí zákazníci za přízeň v roce 2022 a pevně věříme, že nám zůstanete věrní i v...

Reklamace a vrácení zboží
Reklamace / odstoupení od smlouvy

x

Vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Pokud zboží nemá vady, je nerozbalené a nemá zjevné známky opotřebení. Je možné odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

  • Jak na vrácení? Připravte si prosím číslo vaší objednávky/variabilní symbol
  • Jméno a příjmení, kontaktní e-mail, číslo vašeho bankovního účtu
  • Nyní klikněte na formulář a vyplňte požadované informace, vyčkejte na kontakt zaměstnance jak dále postupovat.
  • Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními dle VOP odstavce 2 a 3
  • Odkaz na reklamační a vratkový formulář je ZDE

x

Reklamace

Pokud je zboží nefunkční nebo má nějaké vady? Reklamujte prosím zboží. Pokud není uvedeno jinak je ze zákona záruční lhůta 2 roky.

  • Připravte si prosím číslo vaší objednávky/variabilní symbol (je uvedeno na dokladu ve vaší objednávce)
  • Jméno a příjmení, kontaktní e-mail, číslo vašeho bankovního účtu
  • Pro tuto reklamaci využijte Reklamační formulář a vyplňte požadované informace a co možná nejpřesnější popis vady. Po vyplnění vyčkejte kontaktu zaměstnance reklamací s instrukcemi jak dále postupovat a jak a kam poslat zboží.
  • Reklamace se řídí ustanoveními dle VOP dle odstavce 8 Odpovědnost za vady a reklamace
  • Odkaz na reklamační formulář je ZDE

V jakých případech využít reklamační formulář?

  1. Chybějící zboží
  2. Poškození při přepravě
  3. Reklamace a vadné zboží
  4. Záměna zboží
  5. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy do 14 dnů) - nepoškozené zboží
  6. Ostatní případy

Vytvořeno systémem www.dropareal.cz

MDhjMDczM