S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Reklamace a vrácení zboží
Reklamace / odstoupení od smlouvy

x

Vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Pokud zboží nemá vady, je nerozbalené a nemá zjevné známky opotřebení. Je možné odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

  • Jak na vrácení? Připravte si prosím číslo vaší objednávky/variabilní symbol
  • Jméno a příjmení, kontaktní e-mail, číslo vašeho bankovního účtu
  • Nyní klikněte na formulář a vyplňte požadované informace, vyčkejte na kontakt zaměstnance jak dále postupovat.
  • Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními dle VOP odstavce 2 a 3
  • Odkaz na reklamační a vratkový formulář je ZDE

x

Reklamace

Pokud je zboží nefunkční nebo má nějaké vady? Reklamujte prosím zboží. Pokud není uvedeno jinak je ze zákona záruční lhůta 2 roky.

  • Připravte si prosím číslo vaší objednávky/variabilní symbol (je uvedeno na dokladu ve vaší objednávce)
  • Jméno a příjmení, kontaktní e-mail, číslo vašeho bankovního účtu
  • Pro tuto reklamaci využijte Reklamační formulář a vyplňte požadované informace a co možná nejpřesnější popis vady. Po vyplnění vyčkejte kontaktu zaměstnance reklamací s instrukcemi jak dále postupovat a jak a kam poslat zboží.
  • Reklamace se řídí ustanoveními dle VOP dle odstavce 8 Odpovědnost za vady a reklamace
  • Odkaz na reklamační formulář je ZDE

V jakých případech využít reklamační formulář?

  1. Chybějící zboží
  2. Poškození při přepravě
  3. Reklamace a vadné zboží
  4. Záměna zboží
  5. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy do 14 dnů) - nepoškozené zboží
  6. Ostatní případy

Vytvořeno systémem www.dropareal.cz

YzVkNTQ